Компаниите , които създават търсене в „реалния“ свят, често критикуват социалните мрежи (чрез социалните мрежи) и агитират потребителите да оставят телефоните и да оценят хората в живота си. Най-новата реклама на Кока-Кола отправя точно това послание.
Продуктът им (най-вероятно измислен) е Пазителят от социалните медии ( the Social media guard). Social media guard е яка, която ще ви попречи да проверявате телефона си през 8 секунди, но пък в същото време ви позволява да пиете кока-Кола (очаквано) .
Макар и рекламата да не е в традиционния „feel-good“ дух на Кока-Кола, в нея има откровено послание. Да оставим социалниите медии и телефони за малко и да се порадваме на любимите си хора.. с Кока-Кола.
www.etimes.bg | Диана Жекова
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0