Сега четете
Партиите с медийни ваучери за вота

Партиите с медийни ваучери за вота

751999_651_367Средствата за предизборни медийни пакети да не се отпускат по банковите сметки на партиите, а да се предоставят под формата на ваучери, за да не бъдат харчени за друго.

Това предвиждат текстове в новия Изборен кодекс, които вчера бяха разгледани на второ четене в парламентарната комисия, оглавявана от зам.-шефката на НС Мая Манолова.

Oсребряването ще се случва веднага след изявата на даден политик пред медия и ще се предоставят директно на нея. Депутатите решиха ЦИК да бъде органът, който да превежда парите за медийни пакети на телевизиите, вестниците и информационните агенции.

Предложението на БСП е партиите и коалициите, които са регистрирали кандидати за президент и за евродепутати, да получават от държавата пакети на стойност 40 хил. лв. за платени медийни участия.

Вижте и

За изборите за парламент пък пари ще вземат само формациите, регистрирали кандидати във всички райони. Инициативните комитети, които издигат кандидати за президент и вицепрезидент, също ще получават по 40 бона за медийни участия, а за парламентарни и евроизбори – по 5 хил. лв.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре