Войната за зрителите, водена досега само от телевизиите, се пренесе и между двете агенции у нас, които мерят аудиторията пред екрана. Това са ГАРБ и „Медиарисърч“.
„Опитите чрез директни нападки да се дискредитира името на ГАРБ и достоверността на предлаганите от компанията данни, се извършват в нарушение на принципите на лоялната конкуренция“.
Това заяви Джордж Лукс, шеф на агенция ГАРБ, която е приета от повечето телевизии, рекламодатели и рекламни агенции като официална на пазара. Повод за реакцията стана позицията на „Медиарисърч“ от петък, в която се казва, че „сред рекламодатели, медии и рекламни агенции отдавна съществува недоверие в данните“, афирмата е единствената, която може да го промени.
Труд | стр. 5 |
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0