Сега четете
БДЖ: Пътниците могат да дават мнение за чистотата във влаковете

БДЖ: Пътниците могат да дават мнение за чистотата във влаковете

БДЖ се интересува от чистотата във влаковете. Клиентите на БДЖ вече могат да дадат мнение за чистотата във влаковете по време на своето пътуване, съобщава националният жп превозвач.

Това е възможно чрез попълване на специализирана електронна форма, съобщиха за Любословие.БГ от БДЖ.

За целта на платформата до външните врати на всеки вагон и в мотрисните влакове са поставени стикери с QR код, чрез сканирането на който всеки пътник може да изрази мнението си за забелязани неизправности или отправяне на препоръки през визуализираната на мобилното му устройство електронна форма.

Всеки стикер е с уникален номер, който отговаря на съответния вагон или мотрисен влак. По този начин се предоставя възможност за бърза обратна връзка за състоянието на всеки вагон или мотриса, които достигат директно до определено структурно звено.

Така, независимо в коя част на страната се намира съответният подвижен състав, информацията достига до най-близкия разположен пункт за поддръжка, където обслужващият персонал вече ще бъде уведомен за въпросната неизправност още преди приемането на конкретния вагон или мотриса за оглед.

Вижте и

От БДЖ посочват, че електронната форма за мнение за чистотата предоставя още една възможност за лесно и достъпно по всяко време средство за подаване на сигнал за нередности или отправяне на препоръки от клиенти по време на тяхното пътуване с влак.

Целта на въведените стикери е да се подобри методът за получаване на обратна връзка от пътниците, което създава възможност за по-бърза реакция и подобряване на условията за пътуване с влак.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре