Сега четете
Експерт предлага по-силен контрол над предизборната агитация в интернет

Експерт предлага по-силен контрол над предизборната агитация в интернет

voting-mach-HR811Трябва да има по-силен контрол върху изборната агитация в интернет. Това коментира Димитър Ганчев от „Интернет общество“ по повод сигнал до „Хоризонт“ за появила се реклама на кандидат за евродепутат в игра, достъпна в интернет.

Има механизми, с които се избягва показване на неподходяща реклама за деца, само че партийната агитация не се включва в тази реклама. Механизмите в интернет за контрол на рекламата, за нейното таргетиране, вероятно все още не са достатъчно добри и трябва да се работи повече, изтъкна Димитър Ганчев.

Според него трябва да се разшири понятието „реклама за възрастни“ и в него да влизат не само еротичните сайтове, но и партийната агитация, например.

Заради сигнал с участието на деца ЦИК наскоро спря реклама на една от партиите.

Вижте и

komentator.bg | Коментатор.БГ /Любословие

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре