Сега четете
Shell разработва продукти с намален въглероден отпечатък за своите клиенти

Shell разработва продукти с намален въглероден отпечатък за своите клиенти

Като водещ световен доставчик на смазочни продукти, Shell постигна голям напредък в намаляването на въглеродния отпечатък върху околната среда в производствените операции. Shell се стреми да стане лидер в енергията с нулеви въглеродни емисии до 2050 г. или по-рано, като е в крак с тенденциите. Като най-големият доставчик на смазочни материали в света, Shell Lubricants играе важна роля за постигането на тази цел.

Shell предоставя на клиентите по целия свят около пет милиарда литра готови смазочни материали годишно. От въздушен транспорт до производство на електроенергия, корабоплаване и добив. Както за потребителски, така и за търговски автомобили, тези смазки спомагат за поддържането на бизнеса, като гарантират, че машините могат да работят последователно и ефективно в пика на тяхната производителност. Но зад тези характеристики има постоянна необходимост да се балансира повишената експлоатационна ефективност с намалено въздействие върху околната среда. И тъй като изискванията се развиват, се развиват и очакванията. Клиентите и потребителите вече очакват марките да предлагат устойчиви решения, които да ги улеснят в управлението на устойчив бизнес.

За да отговори на нарастващото индустриално търсене, Shell проучва редица инициативи, които се стремят да избегнат, намалят и компенсират емисиите, като помагат на потребителите и клиентите да намерят решения, които са в полза на техните оперативни и устойчиви цели.

Вижте и

Последната стъпка на това пътуване е лансирането на разширена гама от неутрални въглеродни смазки. Освен че спомагат за избягване или намаляване на емисиите чрез подбор на материали и ефективност на работа, сега тези продукти са и неутрални спрямо въглерода благодарение на глобалното портфолио на Shell, базирано на естествени съставки.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре