Компанията Mozilla обяви решението си да се откаже от анонсирания по-рано тази година план да показва на потребителите на браузъра Firefox реклама в незапълнените плочки при отваряне на нов празен раздел. Намерението бе съобщено през февруари, но експериментът е бил прекратен в петък, съобщава ресурсът Cnet, цитиран от технологичния портал kaldata. Вземането на новото, противоположно решение, бе обяснено от вицепрезидента на Mozilla Джонатан Найтингейл в неговия блог. Според него, много потребители са изразили загриженост за външния вид на браузъра след появата в него на рекламни лога, които не е възможно да бъдат управлявани. В крайна сметка, в резултат на протестите и опасенията на потребителите компанията е взела решение да се откаже от такава стратегия.
| 13.05.2014 | Класа | стр. 2 |