Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Дигитализацията създава нови модели. Тя е голямото предизвикателство. Това заяви Шезаи Шекеров от ОББ по време на конференцията на в. „БАНКЕРЪ“ съвместно с Министерство на икономиката и Българска банка за развитие „Предизвикателствата пред стартиращия бизнес“.“Светът се дигитализира.
Всеки почти има в джоба си телефон, взима кредит онлайн, пазарува, включва си отоплението дистанционно. Ситуацията е променена, променя се клиентът и банките. Вече има банки без офиси, използват само мобилни приложения“, обясни Шекеров.Дори магазините са по-успешни, ако имат виртуален ПОС терминал – стоката се поръчва и се плаща по време на поръчката.
Аргументира се Шекеров за предимствата на електронната търговия. За целта трябват познания по дигитален маркетинг. Освен това така се разбива мита, че всичко е съсредоточено в София. Дигиталният маркетинг дава равни шансове за получаване на услуга от всяка точка на страната.Той подчерта, че България е на средно ниво в ЕС по използване на интернет услуги. 3,7 млн. от потребителите над 15 години използват интенет, а 1,1 млн. пазаруват онлайн.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)