Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Американската верига за бързо хранене Burger King използва образа на краля на Белгия – Филип, в нова реклама, с която разгневи кралското семейство в страната, съобщава BBC.
Онлайн рекламата изисква от хората да избират кой да управлява Белгия – краля на бургерите или крал Филип. В нея е използвано изображение на монарха, което е забранено без официалното разрешение на кралското семейство.
Говорител на кралските особи съобщи, че от Burger King не са от тях получили зелена светлина за подобна реклама.
Рекламата обаче е активна и в момента на домейна whoistheking.be. Тя беше пусната в събота вечерта.
Кампанията има за цел да рекламира първия магазин на веригата в страната, който ще отвори врати в края на юни.
Гласуването приключва скоро, но не е ясно какво точно планира да направи Burger King с резултатите.
Говорител на компанията съобщи пред BBC, че представител на кралското семейство не се е свързвал с тях, за да изрази недоволството си от рекламната кампания на веригата.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)