Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Ефективното представяне на политическите платформи не може да бъде заключено в рамките само на един дебат.
Bulgaria ON AIR предлага провеждането на два дебата между лидерите на ГЕРБ и БСП – в началото и в края на кампанията. Това се казва в писмо, изпратено от националната телевизия до двете партийни централи.
Между ГЕРБ и БСП в момента прехвърчат искри за това какъв точно да е форматът на дебата, който три от националните телевизии искат да излъчат.
„Като национална ефирна телевизия Bulgaria ON AIR настоява да участва в провеждането на предизборен дебат между лидерите на ГЕРБ и БСП. Смятаме, че зрителите на Bulgaria ON AIR са равноправни на тези на останалите три национални телевизии. Като независима и обективна телевизия имаме право да зададем въпросите на нашите зрители“, се казва в писмото на Bulgaria ON AIR, част от Investor Media Group, до ГЕРБ и БСП.
Телевизията настоява да участва наравно в дебата със свой водещ.
„В името на медийния плурализъм предлагаме провеждането на два отделни лидерски дебата – в началото и в края на предизборната кампания на неутрална територия. Вярваме, че в интерес на всички е политическите послания да достигнат до максимален брой хора. Гаранция за това е участието на повече медии“, се казва още в писмото на Bulgaria ON AIR.
От екипа на медията смятат, че по време на кампанията ще възникат още въпроси, които ще изискват своите отговори дни преди предсрочния вот.
Bulgaria ON AIR предлага на ГЕРБ и БСП двата лидерски дебата да се водят от четирима водещи от четирите национални телевизии – по двама от две различни телевизии, разпредлени в двата отделни дебата.
„Вярваме, че в името на хората, обективността, честността и професионализма ще приемете предложения от нас вариант“, завършва писмото.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)