Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Адвокат на първата дама на САЩ Мелания Тръмп отново подаде иск срещу британския в. „Дейли мейл“ заради негова публикация от миналата година, че тя е работила като компаньонка през 90-те години на миналия век, предаде Франс прес.
Мелания Тръмп, бивша манекенка, родена в Словения, иска от компанията „Мейл медия“, издаваща „Дейли мейл“, обезщетение от 150 милиона долара за нанесени морални вреди. В иска, подаден в съд в Ню Йорк от адвоката на Мелания – Чарлз Хардър, се казва, че твърденията на в. „Дейли мейл“ са „злонамерени и нанасящи ущърб“ на първата дама. Информацията за работата на Мелания Тръмп като компаньонка се появи миналата година по време на предизборната кампания. Твърденията бяха публикувани освен в. „Дейли мейл“ и в блога на 71-годишния Уебстър Тарпли.
Тогава Мелания подаде в щата Мериленд иск срещу двете издания. Съдът там отхвърли иска срещу британското издание с мотива, че случаят географски е извън неговата юрисдикция. Вторият иск приключи с победа за Мелания под формата на споразумение между двете страни – блогърът Уебстър Тарпли се съгласи да плати значителна сума на първата дама заради невярното си твърдение, че в миналото е била компаньонка.
Блогърът публикува и изявление, в което призна, че е публикувал невярна и оклеветяваща информация за Мелания Тръмп. Адвокатът Чарлз Хардър, който сега сезира съд в Ню Йорк във връзка с публикацията на „Дейли мейл“, се е специализирал в дела за защита на неприкосновеността на личния живот и за клевета. Той защитаваше бившия кечист Хълк Хоган по такова дело, което доведе в крайна сметка до фалита на сайта Гоугър, разпространяващ сензационни новини.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)