Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Google Play е най-богатият магазин за приложения и само през миналата година сме инсталирали над 65 млрд. заглавия на своите мобилни устройства и от компанията смятат да ни улеснят още повече в откриването на съдържание в него, пише digital.bg.
Много скоро всички ние ще започнем да виждаме много повече категории в Google Play и тези секции ще направят намирането на дадено приложение много по-лесна и бърза задача. Ако търсите например Tinder, което сега е част от „Lifestyle“ секцията за в бъдеще ще може да бъде открито в новия раздел „Dating“, съобщава AndroidAuthority.
Данните разкриват, че Google смятат да добавят точно осем нови категории в онлайн магазина за мобилни приложения и това са „Art & Design“, „Auto & Vehicles“, „Beauty“, „Dating“, „Events“, „Food & Drink“, „House & Home“ и „Parenting“. В същото време компанията ще промени името на „The Transportation“ и тя вече ще е достъпна като „Maps & Navigation“, докато „Media & Video“ вече ще се казва „Video Players & Editors“. Разработчиците вече разполагат с необходимите инструменти, с които да променят категорията на своите мобилни приложения и този процес трябва да им позволи да достигат до повече потребители.
Очаква се тези промени в Google Play да са факт в следващите 60 дни и всички собственици на смартфони с Android да могат да сърфират за съдържание в тези нови категории. Всяка стъпка, която ни улеснява в работата и откриване на приложения в този онлайн портал е добре дошла за всички потребители и също така ще донесе и ползи на разработчиците. Остава да видим само дали новите категории могат да увеличат броя на приложенията, които изтегляме на мобилните си устройства.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)