Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Nubia е дъщерна марка на ZTE, която тази година се отличи с интересни модели,сред които е и Nubia Z9– смартфон от висок клас с много тънка странична рамка от лявата и дясната страна на дисплея. В Китай моделът се превърна в успешно начинание, тъй като беше разпродаден за 10 минути, припомнят от Phonearena. Цената му е около 460 долара.Днешната новина не е свързана с нов телефон от тази линия, а със сериозните намерения на ZTE към нея.
Според Weibo китайският производител се е разделил с 2 млн. долара,за да стане собственик на домейна nubia.com. В момента с марката са свързани nubia.cn и nubia.com.cn, което според Phonearena е знак, че ZTE има амбиции да разшири присъствието на Nubia вСАЩ и в други международни пазари.Последното се подкрепя и от някои слухове, според които следващият смартфон от висок клас, Nubia 11, ще бъде представен едновременно в Китай и САЩ. Смартфонът ще разполага с 5.2-инчов дисплей с резолюция 2560×1440 пиксела,процесор Snapdragon 820, 4 GB RAM и 128 GB вътрешна памет.
Сред останалите екстри е сензорът за пръстови отпечатъци и 20.7-мегапикселова камера, която ще се грижи потребителите да заснемат снимки с високо качество, а за селфитата ще могат да разчитат на 13MP предна камера.Да, наличието на домейна nubia.com има огромна логика, ако премиерата на Nubia 11 наистина се осъществи едновременно в САЩ и Китай. По този начин рекламирането ще стане по-лесно, а парите със сигурност ще са добре похарчени.Смятате ли, че ZTE може да навлезе по-сериозно на пазара в САЩ?Първата реклама на Samsung Galaxy A (2016): Защо използваме телефона за всичко, но не и да говорим по него?
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)