Сега четете
Рекорден брой потребители подкрепиха своите любими марки във Втори кръг на Седмото издание на Класацията „Любимите марки”

Рекорден брой потребители подкрепиха своите любими марки във Втори кръг на Седмото издание на Класацията „Любимите марки”

885b944dde514e7cc7c9b4f0d4a4dc98Над 21 000 потребители дадоха своя глас за предпочитаните от тях брандове във втори кръг от единствената потребителска класация у нас “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Това съобщиха организаторите. Гласуването продължи точно 7 дни (8-14 юни 2015 г.), като 144 марки в 24 категории се борят за ЛЮБИМА МАРКА НА 2015 г. Топ 3 брандовете, събрали най-голям брой гласове, продължават в трети, последен кръг от класацията, който ще стартира на 22 юни и ще продължи до 28 юни. А резултатите от него ще покажат любимите марки на българския потребител в съответните категории, както и ЛЮБИМАТА МАРКА за 2015 година.

Резултатите и точния брой гласове, даден за всеки бранд във втори кръг, можете да видите тук: www.mylovemarks.eu/results.php. В категория ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ продължават БУРГАС 63, FINLANDIA и JIM BEAM. В НИСКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ борбата се води между КАМЕНИЦА 1881, STAROPRAMEN и БУРГАСКО. В категория БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ Топ 3 предпочитани брандове са PEPSI, ГАЗИРАНИ НАПИТКИ И СТУДЕН ЧАЙ ХИСАР и соковете PRISUN. А първенството в раздел МИНЕРАЛНИ ВОДИ държат ХИСАР, ДЕВИН и БАНКЯ. В ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ надпреварата е между ЛОКУМ РОЗОБЕРАЧКА, ЛУКЧЕТА И МЕНТИНА. В МЕСНИ ПРОДУКТИ се конкурират ДИМИТЪР МАДЖАРОВ, ТАНДЕМ и COMPASS. В раздел МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ най-много потребителски гласова са събрали брандовете МАЙОНЕЗА КРАСИ, АЙРЯН БАЛКАН и БОР ЧВОР.
В категория ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА състезанието е между марките WELEDA, BIODERMA и BIOLINE JATO. В раздел КОЗМЕТИКА надпреварата продължават REFAN, MANHATTAN и L’OREAL. В раздел БЯЛА ТЕХНИКА най-много гласове са събрали SAMSUNG, DIPLOMAT (УРЕДИ ЗА ДОМА) и ТЕСИ. Предпочитаните марки АВТОМОБИЛИ, които отиват в трети кръг са TOYOTA, AUDI и INFINITI. В категория ЗАВЕДЕНИЯ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ потребителите са предпочели HAPPY BAR & GRILL, KFC и DON VITO. BULGARIA ON AIR, BTV и NOVA се конкурират в категория ТЕЛЕВИЗИЯ. А радиата ВИТОША, MAGIC FM и БГ РАДИО са събрали най-много гласове в раздел РАДИО. В раздел УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ първото място оспорват FOCUS-NEWS.NET, MOITEPARI.BG и DNES.BG.

В категория СТРОИТЕЛСТВО И ИНТЕРИОР се конкурират мебелния производител АР ДЕКО, ЛЕКО и ТЕД. В ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ състезанието продължават гигантите МТЕЛ, VIVACOM и ТЕЛЕНОР. Следва раздел ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ, където в Топ 3 продължават SDI ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР, АРМЕЕЦ и ЗАД ВИКТОРИЯ. В най-родолюбивата категория БЪЛГАРСКА МАРКА първенството държат ЛАКТИМА БАЛКАН, МАЙОНЕЗА КРАСИ и SUNSYSTEM. Сред най-предпочитаните ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ са ПИРИН ПАРК ХОТЕЛ, ХОДИЛЕЙ ИН СОФИЯ и ГРИФИД КЛУБ ХОТЕЛ „БОЛЕРО”.
За любима марка в категория ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ се борят продуктите MAMA NATURA, МАРСИАНЦИ и MAGNE B6. Сред най-предпочитаните ТЪРГОВСКИ ЦЕНТРОВЕ у нас са SERDIKA CENTER (София), MALL VARNA и PARADISE CENTER (София). В раздел КАФЕ надпреварата е между марките BARISTO, SPETEMA и PELLINI. А в отрасъл ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ състезанието продължават KAUFLAND, CARREFOUR и PICCADILLY.
Гласуването се извършва он-лайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат! До момента в първи и втори кръг от класацията „ЛЮБИМИ МАРКИ” са взели участие близо 31 000 потребители.
Партньори на инициативата тази година отново са сп. BUSINESS LADY, Mail.BG, Radar.BG, Хайлайф, b2bmedia, Bulevard.bg, Svejo.net.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре