Сега четете
Писмо до клиент

Писмо до клиент

andrey velchevСкъпи читатели,

Реших да споделя с вас писмо, което получих преди дни като клиент на ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД. Хубаво е когато ценим хората без които не би ни имало. Хубаво е когато примерите за добри и открити комуникации са цялости и честни, открити и директни и в същото време социално ангажирани без това е да част от частична и не много скъпа PR  акция по налагане на нова марка. Важно е обаче клиентите да получават необходимото качество на услугите за които заплащат коректо, но и истинна информация от първоизточник!

Заявавям открито и честно, че като главен редактор и издател на Любословие.БГ- медията ни, включително и аз не сме получили заплащане за настоящата публикация – идеята ни, като екип и на мен като гарант за прозрачност на малка, но уважавана, специализирана медия е да споделяме и коментираме добрите практики на специалистите в сферата на комуникции, медии, маркетинг и доброто и автентично разказване на истории.

Поздравления за ПР екипът на Овергаз! 

Андрей Велчев, издател и главен редактор на luboslovie.bg– медия за медии, от журналисти и комуникатори за журналисти и комуникатори!

Ето и писмото, получено като клиент на личната миелектронна поща от [email protected] на 27.04 Април (преди 3 дни) :

Уважаеми клиенти,

През изминалите 23 години водещи за нашата компания винаги са били лоялността и прозрачността в работата, защитата на интереса на обществото да има достъп до най-евтината и екологично чиста енергия, стимулирането на конкуренцията и развитието на пазара на природен газ в България.

През тези две десетилетия вложихме над 320 милиона лева в изграждането на 2200 километра разпределителни газопроводи. Достигнахме до домовете на 250 хиляди български домакинства. Всеки месец предоставяме енергийна алтернатива на 56 хиляди семейства, над 3000 производствени компании, стотици училища, детски градини, болници и социални заведения.

Заедно извървяхме дългия и трънлив път на промяната на статуквото и изграждането на работещ пазар. Затова днес гордо заставаме пред Вас с новото си име – „Овергаз Мрежи”. С вливането на петте газоразпределителни дружества в едно ние отваряме следваща страница в нашата история, но ангажираността ни към Вас не се променя.

Това обединение по никакъв начин няма да се отрази върху условията по Вашия договор. Правим го с цел да оптимизираме предлаганите услуги, да разширим и подобрим платформата за обслужване на клиенти и да ускорим процеса по присъединяване към разпределителната инфраструктура.

Като обединена компания (приемник на правата и задълженията по всички договори на „Софиягаз”, „Овергаз Изток”, „Овергаз Запад”, „Овергаз Север” и „Овергаз Юг” от 23 април 2015 година), „Овергаз Мрежи” ще предлага комплексни услуги по разпределение и снабдяване на природен газ за всички свои потребители в 51 общини.

Вижте и

Природният газ винаги е бил най-достъпната енергия за обществото. Заедно преди две десетилетия започнахме историята за газификацията на България, която с усърдие и желание ще продължим да пишем – ние, „Овергаз Мрежи”, и Вие, нашите приятели и партньори. Благодарим Ви за подкрепата!

При необходимост от допълнителна информация и при възникнали въпроси можете да се свържете с нашия Национален контактен център на телефон 0700 11 110, както и на [email protected].

С уважение,

Екипът на „Овергаз Мрежи” АД

Вижте и http://blog.overgas.bg/%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B0%D0%B7-%D0%BC%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8/#.VUHWuI6qpHw 

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре