Мениджъри от топ компании в България споделиха своя опит и практически съвети за кариерното развитие на бъдещите специалисти
Над 300 студенти от трети и четвърти курс в различни университети от София и страната взеха участие в петото издание на MySuccess.bg.in Education 2015 – Аз и бизнесът! Форумът се организира от списание ENTERPRISE с любезното домакинство на Студентски съвет УНСС и с партньорство с Business club УНСС.
Студентите имаха възможност да разберат от топ мениджъри от водещи компании в България как се прави бизнес, какви са трудностите и предизвикателствата, с които са се сблъскали по пътя към успеха, както и да научат какви са предимствата на образование в кариерното развитие.
Своя професионален опит пред студентите споделиха Димитър Димитров, изпълнителен директор на Софарма Трейдинг АД, д-р Красимира Чемишанска, изпълнителен директор на Амджен България, и Христо Илиев, основател и собственик на AG Capital. Всички те дадоха ценни съвети на младите за това как се гради успешна кариера. Те разказаха за стълбите, които са изкачили, за да стигнат до позициите, на които са в момента, и разкриха какви са бъдещите им проекти.
Димитър Димитров призова студентите да бъдат търпеливи, да не изпреварват събитията и да бъдат целенасочени, за да постигнат успех в начинанията си. Със своя личен пример д-р Чемишанска ги посъветва да не спират да се развиват, да учат и да посрещат нови предизвикателства, защото проактивните действия водят до резултат.
Основателят на AG Capital Христо Илиев посъветва, че постоянното учене и трупане на нови знания са посоката, която младите трябва да следват, за да бъдат конкурентноспособни на пазара. „Ако не се променяте с него, няма да успеете”, изтъкна той.
Втората част от събитието беше истинско предизвикателство за студентите. В рамките на различни workshops (работилници) компаниите Амджен, Софарма Трейдинг, УниКредит Булбанк и Метрореклама предложиха разнообразни казуси за разрешаване. Близо 30% от аудиторията се включи в създаването на работни групи, които презентираха своите решения.
Казусът на Софарма Трейдинг – „Изграждане на проектна академия в Софарма Трейдинг”, събра най-голям брой участници. УниКредит привлече студентите с темата „Топ работодател сред опитните специалисти”, а казусът на Амджен – „Предложете нов, иновативен подход за създаване на нов биологичен продукт”, се превърна в истинско предизвикателство за младите хора. Метрореклама организираха своеобразен щанд, на който представиха стажантската си програма.
По темата работи: Мария Тодорова, 26.02.2015