BMW и софтуерната компания SAP работят над проект, наречен от баварците „Виртуална рекламна площ на бъдещето“. Интерфейсът ще бъде инсталиран в информационно-развлекателните системи на немските автомобили и ще излъчва реклами. Софтуерът ще подбира съдържанието в зависимост от географското положение на колата и дори средностатистическите потребности на автомобилистите в дадения район.
Рекламите ще се излъчват на дисплея в съответствие с маршрута (например магазини, кафенета и сервизи по пътя) и в зависимост от предпочитанията на потребителя. Водачът ще може да задава параметри за филтриране на информацията, за да не бъде заливан с нежелани реклами.
Прототип на новата система Вече е изпробван в лимузина от седма серия. Приложението си Взаимодейства с навигацията и получава информация за актуалните предложения в реално Време. От BMW успокояват противниците на идеята за реклама в колата, че софтуерът ще може да се изключва.
18.02.2014 | сп. Mobile.bg | стр. 28 |