Сега четете
Липсващата вафла или машините също правят грешки

Липсващата вафла или машините също правят грешки

На снимките може да видите една току-що отворена опаковка от вафла Морени Stix, която се състои от две отделни издължени парченца, само че в случая едното парченце беше счупено и половината вафла липсваше.

Очевидно е, че не става дума за проблем при производството, като просто парченцето е било направено по-малко. В случая е станало нещо при опаковането, като една част от вафлата е била отчупена и е изчезнала някъде. В резултат на това човекът, който получи тази опаковка Морени (в случая аз), получава като бонус по-малко количество от това, за което е платил. Какво точно се е случило и защо не е бил установен проблем при претеглянето на опаковките, не мога да кажа, защото не познавам процеса. Вафлите обаче не се опаковат от хора поединично, а затова се използват машини. Това е един интересен пример как един автоматичен апарат, който замества човека в еднообразната работа, също може да прави грешки. И ако никой не ги очаква, те изобщо няма да бъдат установени навреме и да се предотврати продажбата на бракуван продукт. В случая или изобщо не претеглят опакованите продукти и разчитат машината да си свърши работата, или някой човек не си е свършил неговата работа след грешката на машината. Когато се случват такива грешки и пропуски, може и трябва да ги посочваме с пръст и да казваме: „Вижте, машините също грешат“. Затова в автоматичните процеси винаги трябва да има поне един човек, който да следи за подобен тип грешки, които по някаква причина са допускани от нашите роботизирани помощници.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре