Фестивалът завърши с традиционното българско хоро, където се включиха стотици участници и гости, а Екстра Нина, която излезе с нов фолклорен албум, сияеше на сцената на хотел „Мари Тим“
Последният ден на модната фиеста стартира по-рано, защото времето беше малко, да побере всички, които искаха да се включат и изявят на сцената. От малки до големи момичета и момчета, започнаха с много танци, най-вече български народни танци. Северняшкото и дунавското хора, събраха най-много последователи, но и за кръшното сиртаки не липсваха желаещи. Връх на всичко беше, когато на сцената излезе Дарлин Родригес, която освен, че изпълни песните на Енрике Иглесиас, Хулио Иглесиас и др. латиноамерикански изпълнители, заяви пред всички, че е влюбена и в песните на Лили Иванова и Васил Найденов. Майката на Дарлин, Дороти, идва тук, преди 22 години, заедно с Алфредо Торес и Раул Торес, от прочутия кубински балет „Тропикана“. И тя, заедно с тях, се влюбва завинаги в нашата родина и остава… По-късно, пристигат дъщеря й Дарлин и майка й. Не по-малко бяха и останалите атрактивни участници на фиестата. Екстра Нина, която се завърна окончателно в България, след продължителен гастрол в Турция, разплака публиката с песента „Моя страна, моя България!“ С всичко се е справила, само не е могла да надвие носталгията. България е една от постоянните теми в нейните песни. С патриотичната тема за България, тя отново затвърди у всички усещането, че няма по-красива страна на света от България.
След Екстра Нина на сцената излезе дизайнерката Милена Вельова, която е била тук на първата фиеста преди 24 години, миналата година и сега идва отново. Тя представи няколко теми, като овациите обра с етно вълната. Докато миналата година Милена показа роклята, с която Мариана Попова се е явила на Евровизия, облеклото на Нина Николина от грандиозния концерт на „Хъшове“, както и роклята, която е била представена на топ изложение в Япония, по време на дните на българската култура, сега отново заложи на плетените мотиви, с които стана известна преди четвърт век в България!
На всички участници от играта „Познай вкуса на сладоледа“, бяха раздадени сладоледи Нюи. Вдъхновен от приключението, глобалният сладоледен бранд NUII анонсира Джейсън Момоа като посланик на марката посредством новата кампания за 2024 г. Актьорът, познат с ролите си в Аквамен, Игра на Тронове и Дюн, е същинското въплъщение на ценностите на NUII. Брандът, който корени своето име в думата “Nui”, което на езика на Новозеландските Маори, както и на Хавайски, означава голям, велик, изобилен, избра да работи с Момоа поради споделената любов към фотографията, пътуването и приключенията.
NUII е за онези, мечтаещи за това да изследват екзотични места и тези, които копнеят да се вплетат с нова и непозната култура. Кампанията ще проследи как Джейсън Момоа ще вдъхнови посланието на NUII – “Choose your Next Adventure”. Докато ходи по спиращ дъха плаж, актьорът, познат с харизматичната си натура пита аудиторията „Жадни ли сте за приключение?“, отхапвайки от сладолед Австралийска макадамия & солен карамел, който е и най-продаваният NUII сладолед. В ролята на Момоа, на модната фиеста, влезе Диан Христов, която също така приключенски, отхапва сладолед с цял рояк девойки на сцената.
Фиестата завърши с дунавско хоро в късните часове, а продуцентката на събитието Мариана Аршева, обеща на всички, да се съберем отново, тук в Албена, догодина по същото време, за да отпразнуваме четвърт век Модна фиеста Албена!