Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път…
Отношение към презентацията и работата на експертите взе и зам.-кметът на Община Костинброд г-н Александър Ненов, който разясни ползите за местната общонст и показа някои от изработените рекламни сувенири.
Идеята за разработване на туристически бранд на община Костинброд е заложена в разработената и одобрена Програма за развитие на туризма в Общината за периода 2020-2024 г.
Основната цел на проекта е да се представи по атрактивен и креативен начин многообразието от културни и природни дадености, да се стимулира развитието на местния бизнес и инвеститорския интерес! Да се насърчи съвместната работа между институции, местни общности и бизнес.
В периода 2020-2021г. е проведено цялостно предварително проучване сред населението. Още първите резултати от проучването показаха, че нагласите за развитие на туризма в община Костинброд са впечатляващо положителни.
45% от анкетираните смятат, че туризмът е една от перспективните посоки на развитие на региона.
Комбинацията на символите слънце и петел – безспорни фаворити, са символи, изконно свързани с историята на град Костинброд и региона.
Посланието „Кръстопът на история и бъдеще“ отразява напълно многообразието от малко известни културни и природни дадености, провокира любопитство, любознателност и приключенски дух в туристите, като стимулира интерес към изследване на тази дестинация. От важните римски пътища до настоящите и бъдещи модерни транспортни връзки, Костинброд е кръстопът на древна история и бъдещ прогрес!
Акцент в надписа е буквата “Т”, символно оприличена на оброчните кръстове, с каквито общината разполага в изобилие, показвайки приемственост и традиция.
Логото е стимул за развитие на разнообразни туристически продукти, което ще постави района на туристическата карта на България, ще привлече допълнителни ресурси и в крайна сметка ще бъде сериозен фактор за общото състояние на дестинацията.
След откриването на модерният информационен център на община Костинброд, пред общински съвет Костинброд и ръководството на община Костинброд експертите в областта Десислава Алексова и Вихра Огнянова представиха презентация с цялостната визия на бранда и неговото приложение!
В предходната седмица много от спирките на автобусния транспорт бяха брандирани с новото лого и послание. На различни места в общината са поставени, възстановени или ще бъдат поставени табели с новото лого!
Важно е да се подчертае, че новият бранд за разлика от официалния герб на общината ще може да бъде използван напълно свободно и безплатно от всички търговци, търговски обекти,предприятия, фабрики, фирми и организации, опериращи на територията на община Костинброд! Логото и посланието ще бъдат ЗАПАЗЕНАТА марка на община Костинброд!
Насърчаваме всички да го използват в своите бъдещи дейности!
Всеки който желае ще може да получи и файлове с цветовите варианти след запитване на официалната електронна поща на община Костинброд!
Костинброд е град с богато историческо минало, но също така се развива с изключителни темпове!
В последните години ясно се вижда и усеща цялостна визия за прогрес. Костинброд е кръстопът на история и бъдеще!
Каква е вашата реакция?
Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път през 1844 г. в гр. Смирна (дн. Измир). С него е поставено началото на българския периодичен печат. На 1 април 2013-та година, 169 години след началото на първото издание на списание „Любословие”, поставяме началото на неговото онлайн издание