Той е дипломиран психолог и социолог, който има и магистърска степен…
Да поговорим за филма „Глава, пълна с мед“. Всъщност има два филма с това заглавие. Оригиналният германски филм от 2014г. (Honig im Kopf) и неговото почти пълно американско копие от 2018г. (Head Full Of Honey). Сцените, репликите, почти всичко е взето едно към едно (с леки козметични разлики, като мястото на живеене например) и въпреки това оригиналът остава по-добър от римейка. Нещо, което напълно не мога да разбера е защо му е на някой да изхарчи милиони, за да копира един филм, без да допринесе с абсолютно нищо за неговото подобряване. Стигнали ли са американските продуценти до фазата, в която са изчерпали всичките си идеи и са загубили всякакво творчество и оригиналност? Режисьорът Тил Швайгер просто е рециклирал германския филм, като е сменил актьорите и с нищо друго не е допринесъл за смисъла от съществуването на американския римейк.
Каква е вашата реакция?
Той е дипломиран психолог и социолог, който има и магистърска степен по Социална психология. Още по време на следването си започва да се занимава със спортна и когнитивна психология, мотивационна психология, здравословно хранене и коучинг, както и да провежда проучвания в сферите на етологията, епигенетиката, невропластиката, груповата динамика, поведенческата икономика и социалното инженерство. Понастоящем работи като Лайф коуч и НЛП терапевт, но всяка година отделя време и за практиката си на спасител и плувен инструктор.Въвежда в практиката няколко иновативни психологически техники, като „ходеща терапия“ и комбинация между класически масаж и психотерапия. Автор е на четири научнопопулярни книги и на една двустранна стихосбирка в съавторство с Армен Месропян. Има публикувани статии в списанията „Инсайт” и „Българска наука”.