Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път…
Най-голямата национална кампания в подкрепа на българските производители, преработватели и търговци „ДА! НА БЪЛГАРСКАТА ХРАНА“, провеждана вече 17години от медия „Стандарт“, има удоволствието да Ви покани да станете част от традиционния Великденскифорум, който ще се проведе на 29 март 2023 г.
Целта на форума е да очертае неотложните мерки, предизвикателствата пред земеделския бранш и хранително-вкусовата индустрия, отговорни не само за увеличаване на БВП на България, но и за предотвратяване на продоволствената криза, за която предупреждават от месеци световни експерти.
Това е първият форум от тазгодишното издание на кампанията, чиято тема е свързана с предизвикателствата пред АГРО-бизнеса, вследствие на нарастващата инфлация и необходимост от спешни мерки за осигуряване на продоволствената сигурност в страната.
Теми на форума:
Мерки срещу инфлацията
Въвеждане на пределни надценки на основната част на храните от малката потребителска кошница; Засилване на контрола на качеството; Електронни етикети
Мерки в покрепа на българските производители, преработватели и потребители
Мярка – Инвестиции
Проблеми на българските земеделци и животновъди – скъпи торове, ниски изкупни цени, подбиване на цените от украинското зърно, нисък процент на собствено производство, проблеми с оранжерийното производство.
В рамките на форума, предложения и конкретни стъпки за преодоляване на кризите и предизвикателствата в различните сектори на земеделието и агробизнеса, ще имат възможност да дадат както представителите на властта, така и тези на браншовете, отговорни за недопускането на продоволствена криза.
Участниците в събитието са представители на бизнеса, изпълнителната и законодателната власт, евродепутати, български производители, преработватели, търговци.
Участници:
– Явор Гечев, Министър на земеделието и храните
– Никола Стоянов, Министър на икономиката
– Представители на политическите сили
– Евродепутати
– д-р Иван Шиков, Изпълнителен директор на Българска агенция по безопасност на храните
– Гълъбин Гълъбов, Председател и изпълнителен член на УС на Българска агенция по експортно застраховане
– Стоил Алипиев, Комисия за защита на потребителите
– Представители на работодателски организации
– Ритейл сектор
– Производители, преработватели, предприемачи, бизнес
– Научни среди
За Кампанията „ДА! На българската храна“ – реализира се от екипа на медия „Стандарт“, която през 2022 г. отбеляза своята 30 годишнина. „ДА! На българската храна“ е една от най-разпознаваемите кампании в портфолиото на медията и е призната за най-голямата национална кампания, организирана в подкрепа на българските производители, преработватели и търговци. За 16 години кампанията спомогна за промяната на редица законодателни актове, а в най-трудните моменти се превърна в мястото, на което проблемите намират своите решения. Проведени са над 30 дискусии, на които активно участие вземат еврокомисари, еврудепутати, българската законодателна и изпълнителна власт, производители, преработватели, търговци, бизнес.
За медия „Стандарт“ – независима медия с 30-годишна история. Собствеността е изцяло в ръцете на журналистите, Стандарт“ е връстник на демокрацията в България. От тогава до днес нашата цел е да пазим високия стандарт в журналистиката, да защитаваме демокрацията, свободата на словото и българските традиционни ценности. Медията е носител на 7 награди за най-висока журналистика „Черноризец Храбър“, както и на десетки национални и регионални отличия. Главният редактор на медията Славка Бозукова е отличена от френския президент с Националния орден за заслуги, степен кавалер, за международната кампанията за спасяването на българските медицински сестри в Либия – „Не сте сами“, както и от българския президент с ордена „Св. св. Кирил и Методий“, първа степен, за националната кампания „Чудесата на България“.
Вестник „Стандарт“ – влиятелен обществено – политически и икономически седмичник на медийния пазар в България, с доверие в обществото;
Информационна агенция – standartnews.com, е най-динамично развиващият се сайт през последните три години с дневни потребители в рамките на 250 000 – 300 000 души. Месечната аудитория е над 1,8 милиона българи у нас и в чужбина. Посланията на медията, заедно със страниците на кампаниите в социалните мрежи, достигат до 2 000 000 българи.
Каква е вашата реакция?
Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път през 1844 г. в гр. Смирна (дн. Измир). С него е поставено началото на българския периодичен печат. На 1 април 2013-та година, 169 години след началото на първото издание на списание „Любословие”, поставяме началото на неговото онлайн издание