Той е дипломиран психолог и социолог, който има и магистърска степен…
Причината мобилните оператори да могат самоволно да си увеличават цените, когато си решат, е в това, че в общите условия на мобилните оператори фигурира клауза, която им дава такава възможност. Те могат всяка година да индексират месечните такси на абонаментните планове съобразно средногодишната инфлация за предходната година. Само че те нямат подобно задължение за всяка година, а могат да го правят когато сами решат и когато само те имат полза. Например, ако миналата година средногодишната инфлация е била по-ниска, изпълняването на подобна клауза би означавало цените на абонаментните планове да бъдат намалени. Да сте чували подобно нещо да се е случвало в България? Същевременно, ако средногодишната инфлация милата година е била повишена, но още в началото на тази година тя вече е намаляла до нивото от по-предишната година, то в случая мобилните оператори нямат никаква икономическа причина да повишават цените, но могат да го направят законно,, благодарение на клаузата. Като оставим на страна въпроса за законността на подобна клауза, която е в услуга само на мобилните оператори и нарушава правата и интересите на техните клиенти, подобна практика просто е нечестна. А и е непряко изнудване и присвояване на средства, защото се вземат пари, които потребителите на тази услуга не са се съгласявали да дават.
Мобилните оператори трябва да могат да повишават цените само след изтичането на съответните договори, защото в противен случай смисълът е, че договорите се съставят само за да защитават правата на корпорациите, но не и на техните клиенти. Няма значение дали подобна клауза е въпрос на недоглеждане или е сложена нарочно. Просто тя не трябва да съществува и е необходимо да се действа по въпроса за нейното отстраняване.
Каква е вашата реакция?
Той е дипломиран психолог и социолог, който има и магистърска степен по Социална психология. Още по време на следването си започва да се занимава със спортна и когнитивна психология, мотивационна психология, здравословно хранене и коучинг, както и да провежда проучвания в сферите на етологията, епигенетиката, невропластиката, груповата динамика, поведенческата икономика и социалното инженерство. Понастоящем работи като Лайф коуч и НЛП терапевт, но всяка година отделя време и за практиката си на спасител и плувен инструктор.Въвежда в практиката няколко иновативни психологически техники, като „ходеща терапия“ и комбинация между класически масаж и психотерапия. Автор е на четири научнопопулярни книги и на една двустранна стихосбирка в съавторство с Армен Месропян. Има публикувани статии в списанията „Инсайт” и „Българска наука”.