Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път…
БДЖ се интересува от чистотата във влаковете. Клиентите на БДЖ вече могат да дадат мнение за чистотата във влаковете по време на своето пътуване, съобщава националният жп превозвач.
Това е възможно чрез попълване на специализирана електронна форма, съобщиха за Любословие.БГ от БДЖ.
За целта на платформата до външните врати на всеки вагон и в мотрисните влакове са поставени стикери с QR код, чрез сканирането на който всеки пътник може да изрази мнението си за забелязани неизправности или отправяне на препоръки през визуализираната на мобилното му устройство електронна форма.
Всеки стикер е с уникален номер, който отговаря на съответния вагон или мотрисен влак. По този начин се предоставя възможност за бърза обратна връзка за състоянието на всеки вагон или мотриса, които достигат директно до определено структурно звено.
Така, независимо в коя част на страната се намира съответният подвижен състав, информацията достига до най-близкия разположен пункт за поддръжка, където обслужващият персонал вече ще бъде уведомен за въпросната неизправност още преди приемането на конкретния вагон или мотриса за оглед.
От БДЖ посочват, че електронната форма за мнение за чистотата предоставя още една възможност за лесно и достъпно по всяко време средство за подаване на сигнал за нередности или отправяне на препоръки от клиенти по време на тяхното пътуване с влак.
Целта на въведените стикери е да се подобри методът за получаване на обратна връзка от пътниците, което създава възможност за по-бърза реакция и подобряване на условията за пътуване с влак.
Каква е вашата реакция?
Първото българско списание, издадено от Константин Фотинов за пръв път през 1844 г. в гр. Смирна (дн. Измир). С него е поставено началото на българския периодичен печат. На 1 април 2013-та година, 169 години след началото на първото издание на списание „Любословие”, поставяме началото на неговото онлайн издание