ЛИДЕРЪТ НА Възраждане д-р Костадин Костадинов на живо в Любословие.БГ: Националният интерес трябва да бъде над всичко Вижте какво каза той в отговора на въпроса: Какво ще е първото нещо което ще направи ако стане министър-председател:
Единствената политическа партия, която може да спре пагубното и унищожително влияние на американските окупатори в България, е ,,Възраждане“. И не, не за да насочим поглед на Изток, както ще тръбят подлогите на Мустафа, а за да защитим нашата независимост, история и национална памет. Затова интересът към нас се засили в последните няколко седмици. Вървят по добре познатия път, описан от Махатма Ганди: ,,Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш“.
На финалната права сме. Предстои ни най-тежката и неравностойна битка. Фалшивите и измислени социологически проучвания са само началната офанзива. Очакваме поръчкови материали, опити за сплашване, дори и заплаха за живота ми. Аз и моите съмишленици сме готови за решителната битка. Вярвам, че доброто винаги побеждава злото, истината винаги излиза наяве!
Утре в София и цялата страна ще има национален протест на превозвачите. Поздравявам ги за смелостта и заради това, че за разлика от своите „колеги“ от други браншови организации не приеха дребните подкупи на властта, не предадоха своите членове и ще се борят до последно за правата си.
Ето защо Възраждане подкрепя справедливите искания на превозвачите и ще подкрепи техния протест.
Днес излезе ново социологическо проучване на „Тренд“. Според него Възраждане е 4-та политическа сила. Добре известен факт е недостоверността на социологическите проучвания в България. От 1 април 2022 г. ние разполагаме с редовен доклад, който отразява максимално обективно политическите нагласи в обществото. На тази дата Възраждане беше втора политическа сила с 13,7%, след ГЕРБ, които бяха със 17,5%. Ето как стоят нещата към 1 май т.г.:
Възраждане е първа политическа сила с 22,1%, втора политическа сила е ГЕРБ с 14,2%, трети са ДПС с 7,5%, веднага след тях са БСП с 5,3%, на бариерата са ПП с 4,2%, ДБ с 2,7% и ИТН с 1,8% . Всичко останало, което се показва и ще се показва до предстоящите предсрочни парламентарни избори, не може да бъде засечено и отразено от социологията, особено от платената. Важно е обаче да си отговорим на въпроса: Защо в момента се показват такива числа? Защото американското посолство е в паника от всичко, което се случва в момента. Още преди няколко месеца ние предупредихме за очакваните действия на Янев и поредния политически проект на „Козяк“. „Американски възход“, оглавяван от Стефан Янев, не се ползва с подкрепа от никого, защото хората много добре си спомнят кой въведе зеления сертификат в България и най-ограничителните и безсмислени мерки в страната, кой повтаряше непрекъснато “България е НАТО, НАТО е България.” , кой е човекът, който се срещаше с Херо Мустафа, когато беше министър-председател, кой тръбеше, че американските бази са гаранция за националната ни сигурност и кой беше човекът, който през целия период, докато бе начело на държавата, не криеше политическите си пристрастия и твърдеше, че ще гласува за Кирил Петков и Асен Василев.
Това е Стефан Янев. Българският народ обаче вече се пробуди, хората не могат да бъдат толкова лесно заблудени. Единствената политическа партия, която може да спре пагубното и унищожително влияние на американските окупатори в България, е Възраждане. И не, не за да насочим поглед на изток, както ще тръбят подлогите на Мустафа, а за да защитим нашата независимост, история и национална памет. Затова интересът към нас се засили в последните няколко седмици. Вървят по добре познатия път, описан от Махатма Ганди: „Първо те игнорират, после ти се присмиват, после се борят срещу теб и после ти побеждаваш“.
„
На финалната права сме. Предстои ни най-тежката и неравностойна битка. Фалшивите и измислените социологически проучвания са само началната офанзива, очакваме поръчкови материали, опити за сплашване, дори и заплаха за живота ми. Аз и моите съмишленици сме готови за решителната битка.
Главен редактор на Любословие.bg.
Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални
Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.