Сега четете
Жюстин Томс: Как социалните мрежи манипулират потребителите?

Жюстин Томс: Как социалните мрежи манипулират потребителите?

„Много хора не осъзнават, че са подложени на системна пропаганда през социалните мрежи през последната година“- каза за Любословие.БГ д-р Жюстин Томс, специалист по онлайн медии, маркетинг и комуникации.

Жюстин Томс е от малкото хора в България, които се занимават с онлайн медии и онлайн маркетинг от края на 90-те досега. Тя успява да съчетава успешно толкова много роли в живота си – блогър, предприемач, консултант по онлайн медии и маркетинг, лектор, автор на книги и най-важната – майка.

Жюстин е основател и Мениджър Бизнес развитие на уеб агенция ABC Design & Communication. Развитието на българския уеб дължи много на нея и заради конкурсите БГ Сайт (1999 – 2014) и Сайт на годината (2018 – все още).

От юни 2019 г. Жюстин развива ArtCast – подкаст за култура и изкуство. А от януари 2019 заедно с Хелиана Велинова, Силвина Фурнаджиева, Мая Цанева, Горица Белогушева и Стилиян Ринков развиват сайта, подкаста и блога Създателите – дигиталните оптимисти на България.

Преподава в Нов Български Университет и е лектор на редица събития и семинари.
Сред книгите, на които е автор или съавтор, са “Лидери за ново начало (Leaders for a new beginning)”, “Обществена отговорност на бизнеса: Комуникация и практики”, “Корпоративна социална отговорност и комуникации за устойчиво развитие на бизнеса”, Основи на успешния бизнес тук и сега и   Инструменти за социални мрежи. Маркетинг в епохата на Web 2.0.

Ако сте пропуснали днешното интервю, можете да го гледате в  нашата Фейсбук страница!

Вижте и

 

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре