Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Редовната консумация на херинга има положителен ефект върху функционирането на сърдечно-съдовата система и щитовидната жлеза. Тази риба съдържа витамини, минерали, аминокиселини и здравословни мазнини, необходими на тялото, каза диетологът Светлана Фус в своя Instagram.
Тя обясни, че една херинга съдържа една и половина до две дневни нужди от омега-3 мастни киселини. Хората, които редовно консумират Омега-3, по-рядко страдат от депресия и кожни проблеми. Освен това, според лекаря, мастните киселини намаляват риска от преждевременно образуване на бръчки и също така служат като важен компонент за мозъка и ретината.
От полезните качества на херингата диетологът определи високо съдържание на йод и селен, както и витамин Е. „Херингата съдържа мощни антиоксиданти: витамин Е и селен. И двете хранителни вещества са от съществено значение за функционирането на имунната система. Те помагат да се минимизират щетите, причинени от свободните радикали “, обясни Фус.
Друг диетолог пък посочи продукт, който е полезен за сърцето, нервите и храносмилането. Според експерта лукът може да се нарече суперхрана. Той е богат на витамини, микроелементи и фитонциди, които имат благоприятен ефект върху имунната система, храносмилателната, сърдечно-съдовата и нервната система.
В заключение можем да кажем, че любителите на риба и лук със сигурност се грижат по-добре от другите за сърдечно-съдовата и нервната си система, щитовидна жлеза и имунитета.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)