Как припознах Европейската комисия като главен герой в песента на DENI „PISNA MI“.
Чудесно е, че понякога шофирайки пускам радиото.
Наясно съм, че на DENI най-вероятно не му хрумва за Европейската комисия, но съм наясно, че на много хора IM PISNA от Европейската комисия.
Насладете се на текста на песента и вижте проекцията на ястията на домакинята – Европейската комисия, сготвила с любов за гражданите от голямото европейско семейство невиждани блюда, стигнали с грижа и ефект чак до баба Нефизе от Горна Равнишка.
Имунизационен сертификат за безпроблемно и недискриминационно пътуване. Инстанбулска конвенция срещу насилието над жени и домашното насилие чрез признаването на социален пол в не знам колко на броя n варианти, освен биологичните мъж и жена. Купища документи за чистота на въздуха, от които все тая. etc. etc. etc.
Насладете се на текста на песента и помислете за грижата и благосъстоянието и на бай Иван от Калояново, също гражданин на нашата държава – членка на Европейския съюз, над чиито поданици Европейската комисия бди, пише и помага.
„Готина си бейби ама нямаш класа. Мислиш се за яка, но си само за украса.
Писна ми, като звъня ти да не вдигаш
Писна ми на други да намигаш
Писна ми да ме лъжеш в очите
Лъжи, лъжи, лъжи, лъжи
По цял ден ходиш по лъскави кафета
И канят те само по ВИП сепарета
Търсиш любовта ама тя не е под наем
За твоето внимание някой тегли заем
Нито те мразя, нито те обичам
Почна да ми писва след тебе да тичам
Играеш си с мен, играеш и с други
Мачкаш наред, ти не знаеш да губиш
Нямаш и душа, в която да се влюбя
Имаш си цена, но няма да купя
Знам, че много хора късно вечер ти пишат
И по тебе всички тайно въздишат
Уж не те е грижа за чуждите мераци,
а знаеш в детайли валутните знаци.
Добре си играеш силните карти
Не целиш на дребно, високи стандарти
Готина си бейби ама нямаш класа
Мислиш се за яка, но си само за украса
Опита се да ми направиш номер
Да ми играеш вярна само за мен
Ти си кукла на конци
И те вълнуват само пари…“
Творете творци, поне в част от Вашите песни откриваме самата истина.
Главен редактор на Любословие.bg.
Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални
Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.