Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
● discovery+ ще бъде новият стрийминг дом на Олимпийските игри* в Европа и ще съдържа първокласно съдържание от Eurosport ● Глобалното разпространение започва във Великобритания и Ирландия, Индия, Скандинавието, Италия и Нидерландия; партньорите за дистрибуция включват Sky във Великобритания и Ирландия, и TIM в Италия
● В САЩ discovery+ ще включва звезден списък от водещи, като Чип и Джоана Гейнс, Сър Дейвид Атънбъро, Дейвид Швимер, Уил Пакър и Кевин Харт, Боби Флей и Джада де Лаурентис ● Стартът на discovery+ в САЩ ще включва най-голямата досега библиотека със съдържание за нова стрийминг услуга: над 55 000 епизода от емблематичните брандове на Discovery, колекцията Natural History на BBC, А&E Networks, Group Nine
● 90 дни до сватбата ще присъства в discovery+ с ново ексклузивно съдържание Ню Йорк, 2 декември 2020 г. – Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) обяви днес глобалния старт на discovery+ (www.discoveryplus.com), изключителната стрийминг услуга, чийто дебют в САЩ ще е на 4 януари 2021 г. Новата платформа ще стартира с ексклузивно партньорство с Verizon, предоставяйки на потребителите 12 месеца достъп до discovery+. Глобалното разпространение на discovery+ в първите 25 държави вече започна с Великобритания и Ирландия, както и с Индия. При лансирането си, discovery+ ще има най-голямото досега предлагано съдържание, в сравнение с която и да е друга стартираща стрийминг услуга, включвайки широка гама от ексклузивни серии на популярни поредици, с които каналите на Discovery имат силна лидерска позиция.
Сред темите на предаванията са лайфстайл теми и взаимоотношения; дом и храна; истински престъпления; паранормално; приключения и история; наука, технологии и околна среда, както и богата колекция от висококачествени документални филми. Жан-Бриак Перет, президент и главен изпълнителен директор на Discovery International, сподели: „Десетилетия наред свързваме публиката във всяко кътче на света с нейните любими гласове и истории, с което Discovery буди вдъхновение, но и лоялност, което е присъщо за малко медийни брандове. discovery+ ще използва нашия уникален модел и стратегия, за да достигне до зрителите в повече от 25 пазара през следващата година, като ще предоставяме истинско забавление на потребителите в целия свят по един съвсем нов начин.
“ discovery+ ще предложи и богата колекция от програми за природата и околната среда, включително и ексклузивен достъп до огромното съдържание на BBC, като „Планетата Земя“, „Синята планета“, The Mating Game, плюс съдържание от първия дигитален канал, The Dodo. discovery+ ще включва и специални партньорства за съдържание с водещи екологични организации в света, като The Explorers Club, NRDC (Natural Resources Defense Council), The Nature Conservancy (базирана в САЩ глобална природозащитна организация), Oceana и WWF.
Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Discovery, Inc., коментира: „Работихме последователно през последните две години, за да приложим всички наши стратегически предимства в стартирането на discovery+, включително партньорства за дистрибуция и реклама по целия свят, предоставяне на канали от световна класа, автентични личности, както и най-голямата база със съдържание при стартиране и богато разнообразие от ексклузивни програми. С discovery+ обръщаме поглед към възможността да сме изключителният глобален продукт в света за нескриптирано разказване на истории, като предоставяме на домакинствата и мобилните потребители отличимо и диференцирано съдържание. Вярваме, че discovery+ е перфектното попълнение към всяко стрийминг портфолио и сме изключително развълнувани, че ще си партнираме с Verizon, за да пренесем това невероятно съдържание в света на техните потребители.“
В САЩ discovery+ ще предлага над 55 000 епизода на едно място с над 2 500 текущи и класически поредици от емблематичното портфолио от каналите на Discovery, включително HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel и Animal Planet. Зрителите в САЩ ще получат и достъп до нови серии от емблематични франчайзи и личности като Чип и Джоана Гейнс; Уил Паркър и Кевин Харт, 90 дни до сватбата; Боби Флей и Джада де Лаурентис; Дъф Голдман; Ейми Шумер; Карла Хол; Дейвид Швимер; Сър Дейвид Атънбъро; Бен Нейпир; Себастиан Манискалко; Джо Кенда; Майк Роу и много други. Партньорство с Verizon Discovery и Verizon подписаха ексклузивно споразумение за разпространение, което дава възможност на discovery+ да предостави развлекателната си програма в световен мащаб.
„Да доближим хората до това, от което най-много се вълнуват, е в основата на дейността ни. С добавянето на discovery+ вече разполагаме и с феноменален начин да предоставяме на клиентите си съдържание на една от най-известните марки и то независимо от какво се вълнуват те – от лайфстайл теми, през дома, храната, истинските престъпления, до природата.“ споделя Ронан Дън, главен изпълнителен директор на Verizon Consumer Group. „Нашите планове Mix & Match вече предлагат ненадминато решение в развлеченията, така че сме развълнувани да стартираме 2021 г., предоставяйки на потребителите до 12 месеца и discovery+, добавяйки още повече стойност и избор, докато продължаваме да градим нашата система от невероятни партньори и услуги.“
Повече информация има на verizon.com/discoveryplus. discovery+: глобално разпространение В международен план Discovery ще използва мащабната си база от локално езиково съдържание, както и богатото си портфолио от спортни предавания на живо, за да се насочи директно към потребителите на повече от 25 ключови пазара, включително Скандинавието, Италия, Нидерландия и Испания, както и с планове за навлизане на пазарите в Латинска Америка, включително Бразилия, както и части от Азия. Разширявайки силните връзки на Discovery с партньори дистрибутори, discovery+ стартира със Sky във Великобритания и Ирландия миналия месец.
В момента Sky предлага discovery+ на милионите потребители на Sky Q за 12 месеца без допълнително заплащане. discovery+ ще бъде подкрепен и от TIM в Италия в началото на 2021 г. Стартирайки на европейските пазари през 2021 г., discovery+ ще включва и ненадминатото първокласно мулти-спортно съдържание на Eurosport, като тенис от Големите шлемове, колоездене, мото спорт, футбол и зимни спортове. Стартирайки с Олимпийските игри в Токио следващата година, discovery+ ще се превърне в стрийминг Дома на Олимпиадата* в Европа и ще е единственото място, където на живо или при поискване (on demand) ще може да се гледат всяка минута и всеки медал.
* Олимпийските права изключват Русия. Eurosport ще бъде официален разпространител на Игрите Токио 2020 за Франция и Великобритания. Може да видите официалното представяне на discovery+, с участието на Дейвид Заслав и други членове на старшия ръководен екип на Discovery, тук: https://corporate.discovery.com/ https://ir.corporate.discovery.com/
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)