Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Какво трябва да направим, ако номерът на колата ни е изчезнал в буря? Въпросът стана особено актуален след поройните дъждове и наводненията в София през последните дни. От столичния КАТ само днес са върнали пет регистрационни табели, намерени на улицата. Органите на реда се свързват със собствениците и им ги предават.
„По този начин няма нужда от пререгистрация на автомобила. Иначе правилото е, щом го няма единия номер, да се обяви в районното за изгубен или откраднат и да се дойде при нас, за да бъдат издадени нови регистрационни номера и талони. Няма официално подаден сигнал, че някой е изгубил номера си. По принцип трябва да се подават в районите“, обясни пред журналисти комисар Костадинов и уточни: „Ако номерът се намери, но е счупен или смачкан, има услуга за оправянето му. Ако обаче номерът е изчезнал, трябва пререгистрация на автомобила“.Таксата за пререгистрация е около 35-40 лева.
По този повод Комисар Костадинов посъветва водачите да закрепват номерата на автомобилите си с рапиди, за да не могат да паднат от леки вибрации или по-силен вятър.
За последно пред проблема с изчезнали регистрационни номера се изправи Варна. След уличните потопи отпреди 10-ина дни местни алармираха, че недобросъвестни хора прибират изгубени във водата регистрационни табели на автомобили и ги връщат срещу 50 лева. Сигнали за подобна злоупотреба бяха подадени в местното Трето РУП.В Пловдив пък 20 регистрационни номера на автомобили изплуваха от наводнението на 3 юли. Те бяха прибрани в „Пътна полиция“, откъдето създадоха организация за получаването им срещу представяне на регистрационен талон на колата.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)