Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Как принципите на мастърмайнд повишават ефективността на служителите?
„Нов свят на работното място“ е мотото на третото издание на „Битката за талантите“ – превърналият се в емблематичен форум в сферата на изграждането на работодателската марка. Той ще се проведе на 12 декември, четвъртък, в София, Полиграфия Офис Център на бул. Цариградско шосе 47А.
Темата за employer branding е сред най-значимите тенденции на годината, а събитието ще представи различни подходи и нестандартни гледни точки за успешното представянето на работодателската марка пред различните публики.
Един от акцентите ще бъде темата „Как да повишим ефективността на бизнес комуникацията в екипа на компанията с помощта на принципа на мастърмайнд групите“, представена от Надя Ванева – управляващ партньор на Маркетингова агенция 3CON. За силата на мастърмайндинга при откриването и задържането на таланти ще говори и Андрей Илиев – създател на конференцията Самодива Мастърмайнд, чието второ издание предстои през април 2020 г.
Те ще разгледат възможностите за развитие на employer branding с инструмента на общото, екипно мислене, защото това, което могат да постигнат членовете на една мастърмайнд група, е много повече, отколкото сбора на нещата, които би постигнал всеки от тях, работейки самостоятелно.
Тази година програмата на “Битката за талантите” е по-разнообразна от предишните издания и ще събере на едно място 18 топ експерти в света на комуникациите. Те ще обединят опита и знанията си, за да дискутират нуждата от посланици на марката, иновациите при ангажиране на екипа, позиционирането на компаниите като атрактивни работодатели, различните техники за привличане, задържане и създаване на лоялност у талантливите служители.
Събитието е подходящо за всеки с отношение към разработването на стратегии за изграждане на работодателска марка и със стремеж за разрастване на бизнеса – HR професионалисти, специалисти за привличане на таланти, комуникационни експерти, PR, employer branding професионалисти и др. Форумът ще предостави и чудесна възможност за изграждане на контакти, както и за споделяне на опит.
РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ ЗА „БИТКАТА ЗА ТАЛАНТИТЕ“: http://bit.ly/2RuD66v
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)