Сега четете
Българка победи Facebook и Netflix

Българка победи Facebook и Netflix

изтеглен файл (2)Българка пребори специалисти от световни гиганти като Facebook, Netflix и DHL и стана победител в един от големите световни конкурси в сферата на маркетинга.

Станимира Ковачева получи голямата награда за Employer Branding Leader – най-големия световен приз за маркетинг и човешки ресурси за изграждане на работодателска марка.

За пръв път отличието отива при професионалист от България. Станимира е номинирана от журито за работата си да обучава пазара и студенти как се изгражда работодателска марка.

Българка пребори специалисти от световни гиганти като Facebook, Netflix и DHL и стана победител в един от големите световни конкурси в сферата на маркетинга.

Станимира Ковачева получи голямата награда за Employer Branding Leader – най-големия световен приз за маркетинг и човешки ресурси за изграждане на работодателска марка.

За пръв път отличието отива при професионалист от България. Станимира е номинирана от журито за работата си да обучава пазара и студенти как се изгражда работодателска марка.

“Това е най-голямата награда в моята сфера и фактът, че я получава българка, е изненадващ. Журито е избрало мен пред специалисти от Facebook, Netflix, DHL, Accenture, Mars”, споделя Станимира.

Престижното отличие тя получи на церемония по време на глобалната конференция Employer Branding Day в Лисабон. “Като обявиха наградата, аз не очаквах и дори

не тръгнах към сцената, докато не ме сбутаха

В залата имаше десет души от България, всички от конкурентни фирми, които искрено се зарадваха на това, че българка е отличена тази година. Беше много вълнуващо”, добавя тя пред OFFNews.

Споделя, че е силно впечатлена от колегите си.

“Обикновено все казваме, че със сънародниците не се подкрепяме. Но в случая реакцията бе съвсем различна. След церемонията всички дойдоха да се снимаме, писаха ми веднага в LinkedIn, вечерта на коктейла се събрахме всички, а на другия ден всички заедно се разхождахме, обядвахме. Много хубаво ми стана, че имаме наша си общност и въпреки че работим в момента в различни компании, се подкрепяме в общата ни цел – да направим работната среда в България по-приятна.”

Станимира доверява и тънкостите от това как се изгражда работодателска марка.

“Обикновено този процес се свързва основно с комуникационната стратегия на дадена компания и нейната реклама по отношение на отворените работни позиции, но процесът е много по-дълбок и трудоемък.

Той не се случва за една нощ

Вижте и

а изисква малки и постоянни стъпки в правилната посока”, категорична е тя.

Българката смята, че непрекъснатото подобряване на преживяването за служители и кандидати създава конкурентна среда, която води до трайни подобрения на целия пазар, а с това и по-добри условия за самите служители. Сред тях са социални придобивки, осигуровки върху реалния доход, достъп до спортни активности, карти за градски транспорт, допълнителни здравни осигуровки, ваучери за храна и пр.

„Отдавна вече

не компаниите избират своите служители

а служителите избират в каква среда и за кого да работят, а конкуренцията на пазара прави работодателите по-отговорни към служителите си. Привличането на нов служител е скъпо удоволствие, понякога по-скъпо от това да задържиш хората, които вече работят в компанията”, допълва Станимира.

С работата си тя се стреми да променя работодателската среда в България.

“Доскоро само най-големите компании у нас правеха подобни неща. Постепенно дори малки фирми започват да въвеждат добри практики. Надявам се в рамките на пет години голяма част от работодателите да започнат да осигуряват поне елементарни подобрения – например що се отнася до шума, праха, хигиената, светлината на работното място. Конкуренцията и ограниченият ресурс от специалисти на пазара ще доведе до по-добри условия на труд”, добавя специалистът.

В момента Станимира Ковачева е глобален ръководител маркетинг в Tek Experts.

 

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре