Сега четете
Наши таланти с международна награда за дигитален маркетинг

Наши таланти с международна награда за дигитален маркетинг

coca-cola-viber-awards-cut-650x300Българските екипи от млади професионални таланти на Coca-Cola и Rakuten Viber, са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон.

Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати. Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“.

Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните мрежи.

Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания – добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи. Effective Mobile Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър.

Вижте и

В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug, както и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели голямата награда на форума.

На снимката от ляво на дясно са Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България; Диляна Стоянова, мениджър социални медии в Кока-Кола България; Константин Костадинов, директор продажби в Rakuten Viber за ЦИЕ и Дейвид Мърфи, председател на експертното жури на Effective Mobile Marketing Awards.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре