Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Българските екипи от млади професионални таланти на Coca-Cola и Rakuten Viber, са сред големите победители на десетото юбилейно издание на Effective Mobile Marketing Awards. Най-добрите проекти за миналата година в сферата на мобилните маркетингови комуникации бяха отличени на тържествена церемония в Лондон.
Престижните награди се връчват за дигитални кампании и технологични решения, които осигуряват стабилна бизнес стратегия, демонстрират ефективно прилагане на иновации и показват изключителни резултати. Coca-Cola и Viber спечелиха приза в категорията „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“ за проекта „Сбъдни Коледа“.
Мобилната активация получи високата оценка на експертното жури заради иновативен подход, при който съдържанието на кампанията се генерира само от потребители, споделящи свои видеа в социалните мрежи.
Благодарение на специални AR филтри във Viber чат бота на Coca-Cola потребителите имаха възможност да персонализират своите послания – добри дела и сбъднати желания, да ги заснемат и да ги споделят със свои близки и приятели. Така за по-малко от месец коледната видео магия реализира десетки хиляди гледания в социалните мрежи. Effective Mobile Marketing Awards отличават ефективните мобилни кампании и отбелязват напредъка на компаниите и брандовете в широк дигитален спектър.
В юбилейното издание на наградите участваха над 160 проекта от целия свят, които се състезаваха за призовете в 21 категории, сред които „Най-ефективна инфлуенсърска кампания“, „Най-ефективна кампания с потребителско съдържание“, „Най-ефективна В2В кампания“, „Най-иновативни AI решения“, „Най-ефективна технологична платформа“ и др. Сред отличените тази година са кампании на Virgin Holidays, Superdrug, както и футболен клуб „Ливърпул“, който спечели голямата награда на форума.
На снимката от ляво на дясно са Светлана Димитрова, старши бранд мениджър „Газирани напитки“ в Кока-Кола България; Диляна Стоянова, мениджър социални медии в Кока-Кола България; Константин Костадинов, директор продажби в Rakuten Viber за ЦИЕ и Дейвид Мърфи, председател на експертното жури на Effective Mobile Marketing Awards.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)