Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
“Годзила: Кралят на чудовищата”, продължението на Warner Bros. на филма за известното японско чудовище, дебютира на върха на боксофиса в САЩ и Канада. Премиерата беше слаба, но все пак успя да измести новата биографична продукция, посветена на живота на поп звездата Елтън Джон, и детронира “Аладин” на Walt Disney, пише Godzilla.
“Годзила” генерира 47,8 млн. долара от продажбата на билети в Северна Америка, сочат данни на Comscore. Филмът не успя да изпълни прогнозите на анализаторите за 56 млн. долара.
“Рокетмен” за Елтън Джон, дело на Paramount, дебютира с 25,7 млн. долара приходи и си извоюва трето място в класацията, докато трилърът “Ma” се озова на четвърто с приходи от 18,1 млн. долара.
Събраното от “Годзила” предполага, че Warner Bros. ще разчита силно на международните приходи на продукцията, които в дебютния уикенд достигнаха 130 млн. долара. В лентата легендарното чудовище се среща с някои от старите си врагове.
Warner Bros., част от AT&T е на второ място в САЩ по продажба на билети тази година, след Walt Disney. Приходите на студиото са скочили с 36% до 737,3 млн. долара до 2 юни, сочат данни на Box Office Mojo.
“Рокетмен” е една от най-важните продукции на Paramount тази година. Филмът се появява след успеха на “Бохемска рапсодия” през 2018 г., който беше посветен на вокалиста на Queen Фреди Меркюри.
BoxOffice Pro прогнозира 35 млн. долара приходи за “Рокетмен” в дебютния му уикенд, включително приходите от скрийнинги на 18 май. Филмът струва около 40 млрд. долара според Box Office Mojo.
“Ma” продължава успешната серия от филми на ужасите на Universal/Blumhouse. Box Office Pro прогнозира 19,9 млн. долара приходи за този уикенд. Самата лента струва 5 млн. долара. В главната роля е актрисата Октавия спенсър, която позволява на местни тинейджъри да направят парти в къщата ѝ.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)