Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
След като бе придобита от Facebook, компанията увеличи потребителите си до 1,5 млрд. души
През 2020 WhatsApp ще предложи реклами в приложението си за чат, потвърди Facebook. Социалната мрежа придоби WhatsApp през 2014 за 19 млрд. щатски долара и разкри обновлението в ежегодната си конференция по маркетинг в Холандия.
Оливър Понтевил от компанията сподели в Twitter изображения с рекламите, които ще се появяват в историите и ще заемат целия Екран.
Когато бе основано, създателите на приложението обещаха да не продават личните им данни и да не предлагат реклами. Вместо това те таксуваха потребителите 0,99 щатски долара на година, за да поддържат сървърите на услугата.
След като бе придобита от Facebook, компанията привлече много нови потребители, увеличавайки базата си от данни до 1,5 млрд. души от 180 страни. След придобиването WhatsApp промени тактиката си и стана по-отворена към реклами.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“
Естествено, там където е Марки и парите потичат. В посока към него, разбира се. Няма лошо, момчето знае как да монетизира, но само да не прекалява. И без това на пазара с комуникации има достатъчно алтернативи като Месинджър, Viber, Telegram, Skype и други месинджъри за стационарни компютри и мобилни джаджи. Така че, дано добре да си изиграе картите…