Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
След като бе придобита от Facebook, компанията увеличи потребителите си до 1,5 млрд. души
През 2020 WhatsApp ще предложи реклами в приложението си за чат, потвърди Facebook. Социалната мрежа придоби WhatsApp през 2014 за 19 млрд. щатски долара и разкри обновлението в ежегодната си конференция по маркетинг в Холандия.
Оливър Понтевил от компанията сподели в Twitter изображения с рекламите, които ще се появяват в историите и ще заемат целия Екран.
Когато бе основано, създателите на приложението обещаха да не продават личните им данни и да не предлагат реклами. Вместо това те таксуваха потребителите 0,99 щатски долара на година, за да поддържат сървърите на услугата.
След като бе придобита от Facebook, компанията привлече много нови потребители, увеличавайки базата си от данни до 1,5 млрд. души от 180 страни. След придобиването WhatsApp промени тактиката си и стана по-отворена към реклами.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
Естествено, там където е Марки и парите потичат. В посока към него, разбира се. Няма лошо, момчето знае как да монетизира, но само да не прекалява. И без това на пазара с комуникации има достатъчно алтернативи като Месинджър, Viber, Telegram, Skype и други месинджъри за стационарни компютри и мобилни джаджи. Така че, дано добре да си изиграе картите…