Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Ето на какъв разказ попаднахме във Фейсбук, публикуван в профила на известния столичен журналист и общественик Калин Караиванов.
Дали е история с щастлив край? Едва ли, въпреки че наистина има наченки на хепиенд в този индивидуален случай. Но и много тъга. Все пак важното е, че добри хора има. Но има и злобни, и нагли, направо противни същества. Ето и самия разказ, който публикуваме с без промени:
01:30 ч., влизам в Subway Bulgaria. Поръчвам си голям сандвич за 8.50 лева и рестото от 1.50 лева оставям в касичката за нуждаещи се. Сядам да си изям сандвича и минута по-късно влиза бездомник, който супер възпитано и притеснено пита дали в касичката има достатъчно пари, за да си вземе МАЛЪК сандвич. Тъпата путка зад гишето обаче му казва, че НЯМА. Въпреки че в касичката има ПОНЕ 20 лева, оставени от хора като мен. Питам я КАК така няма пари за сандвич?! И тя ми казва, че парите в касичката се разпределяли ЕДНОЛИЧНО по нейно желание и не била длъжна да ги дава за сандвич на бездомни, а и кой съм бил аз, че да й държа сметка за тези пари, след като съм оставил САМО 1.50 лв. С най-голямо удоволствие си дадох ЦЕЛИЯ сандвич на човека и освен това му купих напитка и десерт, а освен това му дадох още 10 лева, за да си поръча КАКЪВТО САНДВИЧ пожелае от скапания ви асортимент. Та… питам: Защо, по дяволите, Subway Bulgaria, вие сами решавате как да използвате МОИТЕ пари, които давам с КОНКРЕТНА цел?! Това е последният шибан път, в който стъпвам във Ваше заведение… И не ми отговаряйте!!! Някак не желая да чуя лайняното ви обяснение!!!
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)