Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Финансите на Доналд Тръмп са били на червено в периода 1985 – 1994 г., когато нюйоркският бизнесмен е загубил близо 1.2 милиарда долара. Това съобщи в. „Ню Йорк таймс“, който е получил информация за данъчните декларации на тогавашния магнат на недвижими имоти, предадоха агенция „Асошиейтед прес“ и „Франс прес“.
Вестникът е получил от приходната агенция копия от официалните данъчни декларации на бъдещия президент. Той е декларирал загуби от 46.1 милиона долара през 1985 г., над 250 милиона през 1990 и през 1991 г. и общо 1.17 милиарда за 10-годишния период. Тръмп е загубил толкова много пари, че е могъл да не плаща подоходни данъци за осем от десетте години, посочва „Ню Йорк таймс“, цитиран от агенция „Ройтерс“.
Комисията по бюджетните средства към Камарата на представителите в Конгреса поиска приходната агенция да предостави информация за данъците на Тръмп от 2013 до 2018 г. Министърът на финансите Стивън Мнучин отказа, под предлог че комисията няма легитимно законодателно основание за това искане. Отказът на Мнучин бе очакван и вероятно ще задейства съдебна битка, прогнозира „Асошиейтед прес“.
След като бе избран за президент през 2016 г., Тръмп прехвърли управлението на бизнеса на синовете си. Той наруши десетилетната традиция, като отказа да публикува данъчните си декларации и в предизборната кампания през 2016 г., и след като влезе в Белия дом.
Един от адвокатите на президента отговори на въпрос на „Ню Йорк таймс“, че информацията на вестника за данъчните декларации и за бизнеса на Тръмп отпреди 30 години е изключително неточна, посочва АФП.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)