Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
От 11 февруари Телевизия Bulgaria ON AIR ще приютява още повече култура и стойностни артистични проекти. Водена от разбирането, че всеки качествен продукт трябва да намери достатъчно възможности за комуникация, медията стартира кампанията Bulgaria ON ART . Главни действащи лица в нея ще бъдат онези нови български автори и проекти, които често незаслужено остават в сянката за сметка на по-популярните прояви.
Като Телевизия, която активно подпомага усилията на Творческите браншове в различни сегменти от своята програма и дава на зрителите актуална информация за всичко предстоящо, Bulgaria ON AIR стига още по-далеч в подкрепата си. След предварителна селекция избрани Творби и автори ще получат безвъзмездно време и видимост в различните канали на Bulgaria ON AIR – онлайн, социални мрежи и рекламен блок. Така Телевизията ще предостави възможност за промотиране на нови български културни продукти и ще насърчи развитието им.
Сред първите участници в Bulgaria ON ART е групата Парапланер. Съвсем скоро характерното й фюжън фънки звучене ще се чува и от ефира под формата на кратък клип, а във Facebook страницата на Телевизията ще бъде публикувано и интервю с музикантите.
Културата е Водещ фактор за развитието на всяко общество. Затова стремежът на Bulgaria ON AIR е да даде сцена и равен старт за продукти и Творци, които имат комерсиален потенциал, но нямат финансовия ресурс да го реализират. От ключово значение при подбора ще бъдат качеството на продуктите – както съдържателно, така и технически, и актуалността им.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)