Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Продажбите на MAROON 5 скочиха с 587 % след полувремето на ‘СУПЕБРОУЛ’ 05 Февруари 2019
‘СУПЕРБОУЛ’ – финалът на първенството по американски футбол всяка година чупи всички Тв рейтинги в Щатите с аудитория над 100 милиона зрители.
Участието MAROON 5 във финала тази година в нощта на 3 февруарина секундата е предизвикало огромен скок в продажбите им, показват първите официални данни на Nielsen Music.
Песните в цялото шоу на полувремето, в това число и парчетата на гостите ТРАВИС СКОТ и местното момче БИГ БОЙ, отбелязват 25 хляди даунлоуда, което е 434 % покачване в сравнение в продажбите в деня им преди началото на шоуто.
Ако вземем отделно шестте песни, които MAROON 5 представят пред публиката на стадиона и милионите пред телевизионните Екрани, те имат дори още по-впечатляващи резултати.
С цели 587 % са скочили комбинираните продажби на ‘Harder to Breathe’, ‘This Love’, ‘Girls Like You’, ‘She Will Be Loved’, ‘Sugar’ и ‘Moves Like Jagger’ (от около 3 хиляди продадени на 2 февруари, на следващия ден те вече са 18 хиляди).
Показването в спортния спектакъл е оказало супер положително влияние и на продажбите върху целия каталог на MAROON 5, който е постигнал 488 % покачване (от 4 хиляди в събота на 24 хиляди в неделя).
При това, става дума за директните продажби. Данните от стриймовете на песните ще бъдат обявени съвсем скоро.
Всичко това много добре обяснява защо през 2016 METALLICA излъчваха своето свирене на ‘СУПЕРБОУЛ’ директно и в интернет, а конкуренцията между групите и музикантите да си уредят ангажимент за тази заветна почивка на полувремето става все по-яростна.
Още през 2014 тези, които гледаха плейбек изпълнението на RED HOT CHILI PEPPERS на полувремето, се оказаха с няколко милиона повече от зрителите на самия мач.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)