Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Маезава постигна това, след като обеща да раздели 100 млн. йени (около 925 хил. долара) на 100 случайни хора, споделили поста му.
Маезава е основател на японската компания за онлайн пазаруване на дрехи Zozo и туитът му отбелязваше 10-те млрд. йени продажби, осъществени от сайта по Коледа и Нова година.
Маезава стана известен на Запад, след като се оказа първият частен пътник, който ще бъде разходен около Луната от компанията на Илън Мъск SpaceX.
Полетът трябва да се осъществи през 2023 г.
Със своите над 4 млн. ретуитове Юсаку Маезава измести от челната позиция американския юноша Картър Уилкерсън.
През 2017 г. Уилкерсън се хвана на бас с веригата за бързо хранене „Уендис“, че ако постът му бъде споделен 18 млн. пъти, ще получи цяла година безплатни пилешки хапки.
Той събра само 3.5 млн. ретуита, но счупи световния рекорд.
А „Уендис“ все пак му осигури пилешките хапки.
Преди него най-споделяният туит бе „звездното селфи“ на Елън Дедженерис от оскарите през 2014 г., което тогава бе и новаторска реклама на „Самсунг“.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)