Сега четете
На кого ни оставяте, момичета?

На кого ни оставяте, момичета?

Image_6702022_128_0Новите собственици на Формула 1 – янките от “Либърти Медиа”, които купиха престижното състезание за около 8 млрд. долара, се заклеха тържествено да върнат на тура отминалото му величие и да не го поамериканчват допълнително.И ако първите им действия – смяната на шефовете, логото и някои правила, свързани с двигателите, срещнаха само недоброжелателно мърморене от страна на феновете, то последното решение рискува да обърне срещу тях цялата мъжка половина на гледащото Формула 1 човечество.

“През последната година ние определихме няколко направления, които са ни важни, за да може Формула 1 да се развива според нашите разбирания. Появата на момичетата на пистата беше един от основните логотипи на състезанието в продължение на десетилетия, но тази традиция не се съчетава с онези основни ценности, заради които ние харесваме Формула 1.

Тя противоречи на съвременните социални норми”, обясни решението от новия сезон по пистата да отсъстват сексапилните момичета в оскъдни дрешки. За стартовете в арабските страни – не толкова оскъдни.Всъщност това не е патент на Формула 1, защото аналогично решение взеха организаторите на турнирите по дартс по настояване на телевизиите, предаващи пряко състезанията. Очаква се да бъде засегнат и професионалният бокс, така че не е ясно кой ще изнася табелите с номера на поредния рунд. Говори се, че ще отпадне дори традиционната целувка за победителя в поредния етап на големите колоездачни състезания.

Вижте и

Да не отварям дума, че в “Плейбой” вече няма да има голи снимки…Традицията за хубавици около болидите води началото си от началото на 60-те години на миналия век, когато пилотите канят в боксовете съпруги, гаджета или просто красиви жени. Те официално не се водят част от персонала, но с тях свикват толкова, че дори се появява специфичен термин – “пит бейбис”.Към средата на 70-те години те започват да получават пари за присъствието си по време на състезания, а малко по-късно козметичната компания “Хауаян Тропик”, която иска да пробие на пазара за кремове и лосиони против слънчево изгаряне, разсъблича своите модели до максимално позволеното от закона.“

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре