Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Заедно с агенцията „Параграф 42“ ще отговарят за творческите, дигиталните и PR решения на компаниятаКачествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на „Капитал“, може да го направите тук. Благодарим.
Независимата българска рекламна агенция The Smarts и PR агенцията, част от портфолиото й, „Параграф 42“ поемат комуникационното обслужване в България на шведския мебелен производител IKEA. Двете компании ще работят върху изготвянето на комуникационна стратегия на бранда, която ще включва творчески, дигитални и PR решения, както и BTL активности.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“