Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Заедно с агенцията „Параграф 42“ ще отговарят за творческите, дигиталните и PR решения на компаниятаКачествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на „Капитал“, може да го направите тук. Благодарим.
Независимата българска рекламна агенция The Smarts и PR агенцията, част от портфолиото й, „Параграф 42“ поемат комуникационното обслужване в България на шведския мебелен производител IKEA. Двете компании ще работят върху изготвянето на комуникационна стратегия на бранда, която ще включва творчески, дигитални и PR решения, както и BTL активности.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)