Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Кампанията на БНТ2 „Купувам българско“ оказва положителен ефект върху родната икономика, обявиха производители на козметични продукти от Пловдив. Според тях през годината е регистрирано и увеличение на потребителите, които са предпочели качеството на българските продукти. Затова апелът на производителите е отново да се доверим на родното, когато избираме подарък за предстоящите празници.
Увеличение на търсенето на българска козметика има не само у нас, а и в Европа, Азия и Африка. Докато интересът на чуждестранните клиенти традиционно е насочен към продуктите с вложено розово и лавандулово масло, то българските потребители следват повече новите тенденции в света на козметиката. Атанас Георгиев и сестра му Милена Георгиева ръководят една от най-големите козметични компании със седалище в Пловдив. Обясняват, че качеството и разработката на нови продукти са водещи в дейността на българските производители. Атанас Георгиев – търговски директор на козметична компания: Все повече клиенти идват при нас с нагласата да намерят европейско качество на български цени. Милена Георгиева – мениджър „Маркетинг“ в козметична компания: За последната година сме разработили и пуснали на пазара може би около 30-40 различни продукта.
Интерес у нас и в чужбина има към новите продукти с детоксикиращо действие, бяла козметика с изглаждащ ефект върху кожата и кремове с йогурт. Въпреки конкуренцията на вносните продукти, които се продават у нас, българската козметика продължава да се търси. Атанас Георгиев – търговски директор на козметична компания: Смеем да твърдим, че сме на високо технологично ниво и по нищо не отстъпваме на конкурентите от Западна Европа. Продуктите за кожа и коса на пловдивската компания, които се разработват в производствената им база в село Ягодово, се изнасят и в над 50 държави. У нас търсенето им само за една година нараства значително. Повишен интерес има към родните стоки и от други браншове.
Според представителите на българския бизнес, роля за това има кампанията „Купувам българско“. Милена Георгиева – мениджър „Маркетинг“ в козметична компания: Тази кампания трябва да е постоянно, за да може да има постоянни и реални резултати. Атанас Георгиев – търговски директор на козметична компания: Избирайте българските продукти, за да подкрепяте българската икономика. Представителите на пловдивската козметична компания са категорични, че ще продължат да участват в кампанията, чрез която достиженията на българските производители стигат по-бързо до родния потребител.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“