Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Тази седмица Amazon Web Service (AWS) провежда конференция, на която се очаква да обяви Alexa за бизнеса. Новата платформа ще позволи на компаниите да създадат свои собствени „умения“ и интеграции за практически и бизнес цели.от , 30 ноември 2017 0 14 прочитания,Интерфейсът продължава да се развива. Доскоро преобладаваха екраните с всякакъв размер и форма, а вече все по-широко се използват и гласовите команди.
И докато много компании изграждат гласови интерфейси – Apple със Siri, Google с Assistant и Microsoft с Cortana – нито една не е толкова доминираща, колкото Amazon с Alexa.Тази седмица Amazon Web Service (AWS) провежда конференция, на която се очаква да обяви Alexa за бизнеса. Новата платформа ще позволи на компаниите да създадат свои собствени „умения“ и интеграции за практически и бизнес цели.Както разработчиците могат да развиват „умения“ за потребителите на Amazon Echo, така сега бизнесът ще изгражда „умения“ с Alexa в своите собствени компании.
Например, ще бъде възможно с гласова команда да се получи достъп до информацията за служителите, до данни от Salesforce за различните клиенти и сметки или до календара на организацията.Освен това има и други по-практични приложения за Alexa в работната среда, като промяна на температурата в определена конферентна зала или изключване и включване на осветлението.
Също така Alexa за бизнеса има същите възможности като познатия стар Echo – позволява на потребителите да получат информация за новините, метеорологичните условия, да нагласят аларми и таймери и да задават въпроси.Виртуалният асистент за предприятията е двустранен проект за Amazon. От една страна, компанията добавя данни и приходи от голям брой потребителите, а от друга страна, бизнес организациите вероятно ще използват платформата, за да създадат APIs и „умения“ за нови типове клиенти.
В допълнение Alexa ще даде на бизнес потребителите възможност да създават приложения и „умения“ за управление на календара, на графика за срещи и на поръчките на доставки.Въвеждането на виртуалния асистент също даде на потребителите достъп до бизнес информация през техните телефони. включително извън сградата, използвайки Alexa приложението.Но първото предизвикателство е да се привлекат големите компании, които да инвестират в голямо количество Echo устройства. Имайки предвид обаче популярността на гласовите интерфейси, по-скоро основният въпрос не е ако, а кога ще се случи това.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)