Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Българската VR игра Heroes Vr ще бъде представена в рамките на VR Multiverse in Marketing&PR
Една от първите VR игри в България – Heroes Vr ще бъде представена в рамките на събитието VR Multiverse in Marketing&PR, което ще се проведе на 4 декември 2017 от 19 ч. В Beer&Co Bar (Бул. „Васил Левски“50).
Събитието е посветено на VR технологиите и тяхното практическо приложение в маркетинга и рекламата. Неговата цел е да представи примерни за успешно използване на виртуална реалност в различни маркетинг и PR кампании, както и при организиране на събития. В рамките на VR Multiverse ще се говори за изграждане на маркетинг/ПР стратегии и тактики, базирани на технологиите за виртуални реалности, както и основните предимствата на VR за маркетинг и ПР.
Специален гост на събитието е създателят на играта Heroes Vr Кристиян Игнатов, който ще разкаже за процесът и предизвикателствата при разработване на VR игри и спецификите на подобен тип проложения. Кристиян има дългогодишен опит в разработка на мобилни и web приложения и софтуер за виртуална реалност.
Във втората част на събитието Антон Белев – Bloody от екипа на Digital Multiverse, компания с дългогодишен опит в сферата на VR технологиите и успешни проекти за големи клиенти на българския и международния пазар, ще насочи вниманието към практическото използване на VR в рекламния бизнес и възможностите на тази технология, която става все по-популярна за компании от различни сфери на бизнеса.
В края на събитието VR Multiverse in Marketing&PR публиката ще има възможност да изпробва играта Heroes Vr, както и няколко интересни приложения за виртуална реалност.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)