Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Следваща стъпка по прилагането на план PACE!Рюселсхайм. Opel/Vauxhall сменят медийната си агенция в началото на 2018 г. От 1-ви януари, европейският пазарен лидер MediaCom ще бъде отговорен за медийната стратегия, пласирането и купуването на рекламни площи за Opel/Vauxhall на всички европейски пазари.
MediaCom идва на мястото на агенция Carat, която е партньор на Opel/Vauxhall през последните осем години.Както беше обявено през юни, MediaCom ще поеме работата с медиите и на другите три марки на Groupe PSA – Peugeot, Citroën и DS Automobiles с началото на новата година.
“Преди две седмици по време на представянето на плана ни за бъдещето PACE! обявихме, че значително ще увеличим ефективността на маркетинговите си разходи. С обединяването на рекламните си бюджети с Groupe PSA, ние постигаме огромна синергия, която определено ще подобри ефективността на разходите ни още с началото на 2018 г.”, заяви Петер Кюсперт, управляващ директор „Продажби и маркетинг“ в Opel Automobile GmbH. “С нетърпение очакваме да започнем работа с MediaCom. От друга страна бих искал също така да изразя своята благодарност към екипа на Carat, който ни оказа отлична подкрепа през годините.”
“MediaCom е очарована, че спечели възможността да приложи своите уникални познания спрямо Opel Vauxhall през следващите години. Тези две марки наред с Peugeot, Citroen и DS са едни от най-уважаваните и исторически в автомобилната индустрия. Ние много се вълнуваме, че ще имаме възможността да спомогнем за техния глобален ръст.” Заяви Stephen Allan, председател и изпълнителен директор на MediaCom Worldwide.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)