Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Новото лого на Формула 1 бе показано след финала на последното състезание за 2017 г. – Гран при на Абу Даби. Новият дизайн ще замести използвания от 1994 г. насам.
Шон Брачес обясни, че промяната се налага, тъй като досегашното лого било неизползваемо за модерни дигитални платформи. Според него Формула 1 трябва да опрости марката си, за да може да я ползва по-добре. Той посочи като примери Старбъкс и Кока-Кола, които постъпили по този начин с цел подобрено онлайн присъствие.
Логото представлява два болида, вървящи по писта, обясни маркетинг шефът на F1 Ели Норман. Тя добави, че „дизайнът е невероятно смел и опростен, така че да позволи максимална гъвкавост и възможности при прилагането му на днешния пазар“. Водещи при създаването му са били идеите за развитие на спорта към мобилни и дигитални платформи.
Либърти Медия ще направи пълно ребрандиране на Формула 1, което ще покаже преди първия старт от следващия сезон.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)