Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Пощенска банка получи златна и бронзова награда от десетото юбилейно издание на най-авторитетния конкурс за маркетингова ефективност − Effie България. Ценните статуетки в категория „Услуги“ бяха връчени на банката и нейната дългогодишна комуникационна агенция BBDO Group на официална церемония късно снощи. Финансовата институция бе обявена и за най-ефективен бранд според ЕFFIE Index България 2017. Тази година, когато ръстът на заявките е с 21% повече спрямо миналата година, бяха връчени само 2 златни, 4 сребърни и 7 бронзови награди, които носят изключително важно признание за притежателите си.Отличената кампания със златно Effie е за едно от последните финансови решения на банката − кредитна програма „Повече днес“, с която клиентите могат да увеличат разполагаемия си доход с до 50%, а в определени случаи дори и повече.
Бронзовото отличие е за иновативната кредитна карта Mastercard Cash, която дава възможност на потребителите да теглят пари в брой без лихва.„За нас тези награди са изключително ценни, защото са за постигнати резултати − истинският измерител на успеха. Сбъднахме една своя мечта. Да се отличиш сред толкова много водещи компании и да спечелиш златно Effie, особено тази година, когато има само две златни награди, това е наистина голям успях и високо признание за положените усилия.
Щастливи сме, че създадохме иновативни услуги, без аналог на пазара, които не останаха незабелязани, но най-важното − имат добавена стойност за клиентите. Вложихме цялото си сърце в тези проекти и успяхме да се отличим с интересни идея и нестандартен подход, като се фокусирахме основно върху ползата за потребителя. Благодарим на нашата комуникационна агенция BBDO Group, с която работим заедно вече десет години като един екип.
Пожелаваме си догодина да се радваме на още по-големи успехи заедно“, коментира Силвия Костова, началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг” в Пощенска банка.Успехът на кампаниите е съвместно дело на маркетинг и PR екипа на Пощенска банка, творческа агенция BBDO Group/ Graffiti BBDO, PR агенция Proximity Sofia/ BBDO Group, дигитална агенция FCB Sofia и Direct Media Kres.От 2014 г. насам Пощенска банка многократно печели награди в различни категории от престижния конкурс, сред които две отличия за кампаниите на „Спестовен жилищен кредит“ и едно за кампанията по случай 25-годишнината на банката.
Наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 49 страни на 6 континента. Като глобален символ на успешната маркетингова комуникация, те фокусират вниманието върху най-ефективните идеи и насърчават екипните отношения между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 г. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)