Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Ежегодното лятно събитие за маркетолози, рекламисти и PR-специалисти ще се състои на 31 август. Всяка година Marketing360 организира специален ивент насочен към професионалистите от рекламния бранш. За пореден път той ще се проведе в една от най-добрите локации в София – Sofia Ring Mall.
Организаторите са избрали темата за емоциите и рационалността в рекламата. Как специалистите създават най-добрите реклами, осъществявайки високи продажби? Опитвайки се да провокират емоция в потребителя или изхождайки от рационалната страна на нещата? Отговори на тези и много други въпроси ще дадат едни от най-големите специалисти в тази сфера.
Събитието стартира в 19 ч. на Амфитеатъра на Sofia Ring Mall и се осъществява със съдействието на: Carlsberg, Aperol Spritz, TakeAPixel, ScreenMixer, Brand Management, The Business Institute и с медийната подкрепа на Etarget.
Повече информация можете да намерите на нашия сайт www.sofiaring.bg, както и във фейсбук.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)